pondělí 17. září 2012

15. a 16. 9.+ 100 ČTENÁŘŮ!

Vítejte!
Tentokrát přidávám oba víkendové jídelníčky:
Sobota:
6:50 - ovesná kaše s dýňovým pyré, brusinkami a Hollandií
10:30 - tvaroh se švestkami a novým kořením
14:00 - hrách s hemenexem (plátek 95% šunky, vajíčko, smaženo bez tuku)
18:15 - jablko, pekingské zelí s kostičkami eidamu
20:15 - lečo (dušené papriky a rajčata) smíchané se 100g cottage

Neděle:
6:50 - ovesná kaše s dušenými švestkami a bílým jogurtem + kousnutí likérové špičky (kterou mi přinesl milý, takže jsem alespoň zkusit musela:))
12:35 - hrách s hemenexem (2 kolečka 95% šunky - asi 70g, vajíčko) a papriky
15:45 - podmáslí, kiwi
19:45 - brokolicový krém (cca 400g) se 100g cottage a eidamem
Jídelníčky - menší než obvykle, ale i takové dny jsou, kdy na jídlo není chuť a nálada. Navíc jsem nijak netrpěla (snad až před spaním jsem v sobotu hlad přelstila mátovým čajem). Snažím se vsugerovat si, že jídlo pro mě není tak důležité a daří se to, protože pokud se na něj budu stále soustředit, svých potíží se těžko zbavím. Jím tehdy, kdy mám hlad a tolik, kolik potřebuji, uvidíme, jak mi to půjde nadále. Chtěla bych (konečně!) přidat cvičení, ale od srpna jsem pořád nějak nemocná - nejdříve m. m., pak lehké nachlazení, které s drahým sdílíme:), ale snad už to bude lepší.

A nyní to hlavní:

UŽ JE VÁS TADY 100, KTERÉ MĚ PRAVIDELNĚ SLEDUJETE!

(Momentálně dokonce 101!)
Velice vám všem děkuji za přízeň, moc si toho vážím - kdo by to byl řekl, že z blogu, který jsem na sklonku května založila, aby mi čas v práci rychleji utíkal, se stane stránka, která bude mít tolik příznivců...:) Ještě jednou holky děkuji a budu se i nadále snažit, aby pro vás byly články přínosné. Již brzy se dočtete o tom, jak HIIT pomáhá spalovat a co všechno o něm zjistily různé studie, jaké potraviny pozitivně působí na vaši imunitu, přidám recept na krůtí gyros  a zdravou margotkovou buchtu... je toho dost, opravdu si dávám záležet na tom, aby se vám vyplatilo můj blog číst:D
Moc vás zdravím a přeji krásný začátek týdne,
Sofie

8 komentářů:

  1. Ahoj, jídelníček máš pěkný, pestrý. Jen jsem se chtěla zeptat na hemenex s hrachem, to máš hrách jako hrášek, nebo jak to připravuješ, děkuji za odpoveď!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji! Už jich máš 102! ;) A ty jídelníčky vypadají velice zajímavě! Hlavně teda ty obědy! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Podmáslí a kiwi by mě asi prohnalo, ale na všechno z tvýho jídelníčku mám chuť. Dobroty!

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se ani nezdá, že by toho jídla bylo až tak málo, teda záleží na sportovní aktivitě...moc se mi to líbí! :) Gratuluju! Mám takový dojem, že jsem byla 100. :) už se těším na další příspěvky, hodně na ten o HIIT :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jídelníčky moc pkný, jinak gratuluji ke čtenářům a na gyros i buchtu se moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k čtenářům , ještě aby ne , tenhle blog je parádní ! :) Jídelníčky máš nádherné, chutné a pestré ! A jinak stanu se tvým stoněkolikátým čtenářem! Nechápu, proč jsem to neudělala už dřív! :D

    OdpovědětVymazat
  7. těch 101 čtenářů si zasloužíš fakt oprávněně a já už se moc těším na další příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  8. gratluju ke čtenářům:)) a každým dnem jich bude víc:)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie