pátek 21. září 2012

Jak jsem se bavila: Banánový dort s karamelovým krémem a šlehačkou + Triple chocolate mousse cake

Pěkný dej přeji!
V posledních dnech jsem měla o zábavu postaráno. Narozeniny přítele, oslava výročí s mými rodiči... úklid, příprava, nákupy. A taky si to zasloužilo dort  - tedy dva. Alespoň částečně můžete výsledky mého snažení vidět na fotkách.
Banánový dort s karamelovým krémem
http://www.apetitonline.cz/recepty/602-genialni-dort.html 
karamelovo-banánová varianta se špaldovou moukou:)

...a na řezu - zespodu korpus s mixovanými banány, trocha šlehačky, kolečka banánů,
krém z karamelového salka, šlehačka, korpus, ozdoba (šlehačka + krém)
A další krasavec:
Triple chocolate mousse cake - naturalistické foto:)
http://vareni.ritta.cz/moucniky/dorty/trojity-cokoladovo-penovy-dort-triple-chocolate-mousse-cake/ 


Zespodu: Pečená čoko pěna, krém a la pařížská šlehačka,
světlý krém z bílé čokolády, šlehačky a želatiny (ano přešlehaný)
Takto vypadají podařenější verze, ehm:D
Tipuji, že jen při výrobě a koštování jsem přibrala dvě kila, ale byly výtečné!
Nuže, zpět k zelenince. A zítra bude článek o HIIT:)
Mějte se krásně,
Sofie

12 komentářů:

  1. Uááá, tečú mi sliny =D Obidva by ma nenechali chladnou a musela by som proste ochutnať. Hlavne ten triple-čokodort!
    Tiež keď pečiem a popritom si len trochu zlíznem krému alebo tak, mám pocit že som strašne pribrala a mám pocit, že tá "sladkosť" je všade na mne nalepená =D.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj milovaný HIIT! Už ať je zítra :)
    Těmi dorty mi děláš strašné chutě!

    OdpovědětVymazat
  3. nádhera!!! Takové věci by měli zakázat:-D

    OdpovědětVymazat
  4. mňam, vypadají krásně! ale přece jenom dávám přednost lehčím dezertům, cuketová buchta nebo kokosový koláč jsou moje lásky na celý život :D
    naštěstí žádné šlehačkové dorty doma nemíváme, jinak bych byla jako koule, protože bych asi těžko odolala:D

    OdpovědětVymazat
  5. A bože, vypadají naprosto skvostně! :) Hned bych si dala mmm :).

    OdpovědětVymazat
  6. Mňamka! Taky sem dnes dělala :) Arašídový nepečený cheesecake s banány pro strýce :) Bohužel sem nenafotila postup :/ Ale na web dám aspoň fotku hotového výtvoru :) Zítra až bude pořádně hotový ho vyfotím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda hnedka bych ho snědla celý na obalení nervů :-) Vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, to já bych nemohla mít doma! snědla bych to všechno pěkně a naráz! :D
    Vypadá to moc chutně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. mňáááááááááááám, vyzerá perfektne a verim že aj tak chuti..

    OdpovědětVymazat
  10. Nadherne! Ja sladke nemusim, ale tyhle bych si dala hned:-D

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie