středa 27. června 2012

Proteiny v ROSSMANNU, 350g za 34 Kč!

Dámy zdravím vás:)!
Včera jsem chodila po městě a skočila jsem i do Rossmanna. Už minule jsem si tam koupila vanilkový protein, 350g se lsevou 50 %, z původních 149 Kč na 75 Kč. Šla jsem se tedy podívat, zda tam přeci jenom náhodou nebudou znova... Jaké bylo mé překvapení, když jsem viděla i krabičky neochuceného proteinu zlevněných o dalších 50 %, tj. na 35 Kč!
Vzala jsem tedy znovu vanilkový a dva neochucené - expiraci mají 31. 7., takže jsem to nechtěla s množstvím přehánět, ale možná jsem měla vzít ještě jeden, protože už včera jsem dala 50g do pistáciového pudinku...:D
Takže rozhodně neváhejte a pěkně si napište, která kam půjde, ať na vás zbudou:)

(A taky jsem koupila arašídové máslo, strouhaný kokos, mleté mandle, banány a dnes zajdu ještě pro 80% čokoládu - tušíte správně, mám v plánu proteinové tyčinky:)!)

10 komentářů:

  1. Jé, tam jsem zrovna dneska byla, ale nevšimla jsem si, že by ho měli v akci :D Asi to byl u vás spíš nějaký výprodej, když už mu končí trvanlivost :) Já teď doma jeden vanilkový protein ještě mám (ale ne z Rossmannu). No ale až ho doberu, tak možná zkusím i tento. Za tu cenu, no nekupto. Do nějakých kaší či buchet ideál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, ten vanilkový jsem viděla ve třech prodejnách, včera ten neochucený (mimochodem také slaďoučký a dobrý:)) ve dvou, schválně jsem šla kolem té druhé prodejny to zkontrolovat - takže si říkám, že jestli Rossmanny mají stejnou šarži, může být na více místech a jestli mají holky cestu kolem, byla by škoda to nezkusit!

      Je to v podstatě tentýž jako z DM, složení jde na rosmannovském špatně přečíst, ale hodnoty jsou stejné.

      Vymazat
  2. Asi se tam dneska taky podívám :)
    Sofie, ještě jsem se chtěla zeptat, jak zakomponováváš protein do pudinku? Prostě to přisypeš k pudinkovému prášku a rozmícháš s mlékem, nebo máš nějaký jiný fígl??
    Kouzlo vaření teprve objevuji, tak doufám, že Tě moc neotravuji požadavky na recepty a tipy ;)
    Pučmeloun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pučmelounku, já jej včera umíchala do uvařeného pudinku a ještě jsem prohřála. Pravdou ale je, že nějak zřídnul - asi to zreagovalo:D Příště už to zahřívat nebudu a jen jej prošlehám s hotovým pudinkem.

      Vymazat
  3. Ach jo, to jsi ten článek nemohla napsat dříve?!? :D :D :D Zrovna včera jsem v Rossmannu byla a dneska jsem šla kolem.. Asi se tam ještě dneska jednou vypravím :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás měli za 37,- i ten vanikový. Koupila jsem si ho před 2 týdny rovnou 3x :D

      Vymazat
  4. Ahoj.
    Přesně tento protein mám doma. Je výborný. Už jsem ho dlouho neměla, tak nesmím zanedbávat a musím si ho uělat! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to je ale neuvěřitelné štěstí !! :) Závidím ti :) Úplně bomba cena !:) Já bohužel nemám ani Rossmann ani DM ve městě, a tam, kde obě prodejny jsou, jedu až za týden či dva, takže pochybuju, že bych to tam ještě našla :'( To je smůla :( Ale je inspirující, že s to sem napsala, hodně holkám jsi tím určitě pomohla :)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie