úterý 4. září 2012

3. 9. + Tekutá snickerska:)

Zdravím vás!
V prvé řadě:

Chtěla bych vám všem poděkovat za pěkné komentáře k novému vzhledu blogu!

Přiznám se, že jsem s jeho současnou podobou velmi spokojená a tak mě vaše pěkné reakce opravdu potěšily:) Samozřejmě za konstruktivní připomínky budu ráda i nadále! 

Nikdy neměj strach zkusit něco nového.
Pamatuji, amatéři postavili (Noemovu) archu.
Profesionálové postavili Titanic. :D
http://365-days-goal.tumblr.com/post/30791529052 )
Včerejší jídelníček:
7:50 - ovesná kaše se dvěma lžícemi "tekuté snickersky" a Hollandií
11:30 - dva kousky jablečného závinu (který mně a milému upekla mamka:)), hrnek podmáslí
14:00 - dýňová polévka s jogurtem, brusinkami a půlkou dietního hermelínu, zbytek zapečených těstovin s půlkou dietní mozzarely
18:30 - jogurt Pilos 3% se žlutým melounem
22:00 - brokolicový krém s jogurtem a strouhaným eidamem + kousek nadýchané, pečené jogurtovo-ovesné kaše

Odpolední svačina měla být o hodinku dříve, večeře tak o hodiny dvě, ale nebyl čas si ji připravit a sníst. Jestli přemýšlíte, co je "tekutá snickerska", je to tip na snídani do hrnečku - milý totiž po ránu nic nesní a včera ho čekal těžký den, namíchala jsem mu tedy lahodnou dobrotu. 
Do hrníčku jsem nalila mléko, ohřála v mikrovlnce, přidala pár kostiček čokolády a zamíchala. Postupně jsem přidávala pár lžic instantní rýžové kaše, dokud nemělo mléko požadovanou hustou, ale stále "pitelnou" konzistenci a nakonec jsem v něm nechala rozpustit poctivou:) lžíci arašídového másla. Ano, není to vůbec nic dietního, ale je to sakra dobré:D Uvažovala jsem, že bych mu podobný mix udělala vždycky večer, ať si to může ráno obřát - uvidíme.
(Poznámka - nefotila jsem to, vypadalo to prostě jako kakao, ale bylo to 1000x lepší:))

Na závěr bych se vás chtěla zeptat, na co se mám zaměřit v dalším článku, jaká tématika by vás zajímala. Ne, že bych si troufla na jakékoliv téma:), ale načteno mám dost a mým přáním je, aby byl blog přínosný...
Mějte se dnes krásně,
Sofie

8 komentářů:

  1. Tak ta tekutá snickerska vypadá hooodně dobře :-) Já si snad ani netroufám to zkoušet, protože by mi to určitě strašně chutnalo a pak bych se na tom stala závislá :-D

    OdpovědětVymazat
  2. tekutá snickerska zní zajímavě :D arašídové máslo mám strašně ráda, teď ho jím skoro každý den s celozrnným toustem a banánem k snídani :) Dietní to není, ale zdravé ano, a tělo ty "správné" tuky potřebuje :) a hlavně je to nejlepší! :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Panečku, tak to si netroufám odhadnout, jak yb to chutnalo. Ta kombinace! ;) Ale věřím, že je to určitě dobrý, ale asi bych do toho nešla! :D
    Jak tě to napadlo?

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už když sem přečetla nadpis, říkala sem si, co to je? :D :D Zajímavé ;) Žádný článek mě zrovna nenapadá :/ Mám vygumováno :/ Ta škola je kretén... :D A zítřek bude horší :/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tekutou snickersku si rozhodně dělat nebudu - asi bych si nedokázala dát do kaše jen dvě lžíce, protože to spojení vypadá úžasně :-)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adele, jde o to udělat to někomu, kdo to vypije a ty si tím pádem odebereš jen trošku - jinak by to u mě také nepřežilo :D

      Vymazat
  6. Opravu kreativní nápad na tekutou snickersku. Věřím, že chutnala fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to se musí určitě vyzkoušet. někdy mívám ráno chuť na něco extra sladkeho a tohle by mohlo pomoct..a přítel má se snídaní uplně stejný problém jako tvůj, takže i on by to mohl vyzkoušet..:) A Články se mi líbí tak, jak jsou. Klidně víc tipů na rychlé dobrůtky :)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie