neděle 15. července 2012

Jídelníček 14. 7. + Arašídové máslo z Lidlu

Po pár dnech přináším další jídelníček:
6:50 - bulgur se třemi lžičkami arašídového másla (mňamka!)
10:00, 12:00 - hruška a druhá hruška:)
14:30 - čočka s žitem (povařeno společně na kaši), koření + ledový salát
18:00 - čočka s žitem, druhá část
19:30 - pekingské zelí (na rychlo jsem s sebou vzala 4 listy a chroupala je v autě:))
21:15 - zeleninová polévka s cizrnou
Včera to bylo chaotické, stal se mi během dne úžasný zážitek, ze kterého jsem byla neskutečně "naspeedovaná" a vůbec neměla hlad:)


Jemné a s kousky
V Lidlu mají opět Americký týden a já se konečně odhodlala vyzkoušet jejich arašídové máslo. Nejprve jsem pročetla etiketu - křupavá verze s kousky arašídů jich obsahuje 95 % a dále třtinový cukr, rostlinný olej a mořskou sůl. Složení je tedy skvělé a já s radostí koupila rovnou dvě skleničky:D
Doma jsem jej vyzkoušela chuť mě v žádném případě nezklamala - naopak! Dost možná mi chutná víc než to z DM. Každopádně cena je mnohem příjemnější a oproti Alnatura máslo se to z Lidlu vyplatí mnohonásobně - "lidlovských" 60 Kč za 465g nemá konkurenci.
Rozhodně tedy doporučuji!

14 komentářů:

  1. Za 60kč? To ho pekelně podražili, protože vždy stálo 50kč a když jich mají nazbyt, prodávají ho dokonce za 20kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po dvaceti bych si jich vzal klidně 100 kusů... posledně jsem si vzal pouze dvě a zbaštil je během týdne... ještě jsem je ,,nazbyt" neviděl. U nás se vždycky rychle rozprodá

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že ses o tom arašídovém másle zmínila. Taky jsem ho viděla v letáku a vážně nad ním uvažovala. Doma mi už totiž opět došly zásoby, tak jsem zvažovala nad tím z Lidlu nebo nad osvědčeným z Billy (to z DM taky nebylo špatné, ale měla jsem i lepší). Tak to asi risknu a koupím tohle. Přecejen složení je super a ta cena na to, kolik toho je, taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dnes jsem ho koupila a chuťově je mnohem lepší než to z dm;)

      Vymazat
    2. Jdu tam dneska. Snad ještě nějaké budou mít. Americký týden skončil včera a dnes začíná už Mexiko. No kdyžtak vyzkouším nějaké mexické specility :D

      Vymazat
  3. to arašídové máslo jsem si včera taky koupila:) nejlepší je, že ho je tolik! :D ještě jsem ho neochutnala, tak jsem zvědavá, jaké bude:) zatím mi nejvíc chutnalo z Marks&Spencer

    OdpovědětVymazat
  4. Máslo Alnatura z DM chutná dost hrozně.. Cítím v tom jen ztužený tuk.. lépe je na tom Kaufland Classic, ten má 91 % arašídů a chutná opravdu jako arašídy, ale je smooth, nejlépe mi zatím chutnalo z Billy, Bohemia, je křupavé a dobré, to má ale jen 68 %, ale je chuťově nejlepší.. LIDL vyzkouším, díkyza tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mně chutná i to z DM, asi se nedá zobecňovat...:) Lidl jej bohužel nemá ve stálé nabídce, ale snad na něj narazíš, je opravdu vynikající! Pa, Sofie

      Vymazat
  5. Ahoj, já jsem taky koupila to máslo z Lidlu a můžu jen doporučit, je opravdu skvělé! Dělala jsem z něho sušenky a o víkendu asi udělám dort s máslovo-medovým-burákovým krémem, už se nemůžu dočkat. Za poměr 95 % oříšků je cena opravdu příznivá.

    OdpovědětVymazat
  6. Máslo z Lidlu za 60,- je opravdu kvalita. :D

    OdpovědětVymazat
  7. hustý zrovna jsem jedl bulgur bez arašídového másla a zajímal se o arašídové máslo

    OdpovědětVymazat
  8. Poraďte mi prosím co s arašíd.máslem :( koupila jsem si ho dnes a nevěděla jsem že je slané :( nechutná mi .

    OdpovědětVymazat
  9. najlepšie a najdostupnejšie je z DM. Tie lidlácke sa výrabajú z poloplesnivých arašidov /kuknite iné fóra/, okrem toho majú nazvyš zbytočnosti ako cukor, soľ a oleje...
    Načo do olejniny pridávať olej, je záhadou pre mňa, nehovoriach o sladidle a soli, keď majú vlastnú špecifickú chuť.
    Prvé pravidlo, keď výrobca potrebuje prekryť nekvalitu hlavných surovín, pridá tam nazvyš zbytočnosti.
    Hlupáci to kúpia a tešia sa, že zdravé, keď je to vyrobené z odpadu... viem, že sa platí za komunálny odpad, ale mohli by ste podporovať zaslúžilých výrobcov, nie vagabundov.
    Potom sa, prosím, aspoň nečudujte.

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie