neděle 7. října 2012

6. 10. + Pauza...

Opět zdravím své čtenářky:)!
Včerejší jídelníček:
6:50 - jáhlová kaše (bez mléka), brusinky, mandle
11:30 - tři mrkve
15:30 - žlutý hrách, ledový salát
19:30 - dušené papriky a rajčata s vmíchaným vejcem


Během posledních dvou týdnů, kdy jsem na blog nepsala, jsem si nastudovala spousty nových věcí o výživě a opět lépe poznala fungování svého těla. Jím více méně vegansky, s co největším množstvím syrové zeleniny a ovoce a ve chvíli, kdy mám hlad. Ale jídlem se nestresuji - když přítelova maminka upekla perník, v klidu jsem si kousek dala, jednou jsem měla na večeři vajíčka, dala si jeden z malých sýrovo-kuskusových muffinků, které jsem milému upekla... Pleť je lepší, mám více energie a jsem veselejší, snad je to i tou čerstvou zeleninou:)

Ale co se blogu týče, mám s ním trochu problém a řekněme, jakýsi blok:) Nechce se mi zde psát kravinky ve smyslu "koupila jsem si nové boty", chtěla bych psát články, které by byly něčím přínosné. Ale ty nemají odezvu. Opět se mi to potvrdilo, když jsem sepsala poslední článek, o fungování HIIT, s informacemi, které jsem na jiném blogu zatím neviděla, reakcí jsem se nedočkala. Což mi přišlo vtipné, vzhledem k tomu, kolik slečen má článek o "převratném způsobu cvičení, které propaguje např. Jillian Michaels ve svém skvělém programu 30 Day Shred". Nu což, alespoň jsem to zkusila:) 

Mějte se krásně,
Sofie

14 komentářů:

  1. Sofi, kolikrát sem přemýšlela o tom, stát se vegankou.. Ale potřebovala bych si o tom nastudovat víc a na to zrovna není čas :/ Bohužel.. Ale čtu zahraniční blogy, pátrám po stránkách zaměřených na veganské recepty apod.. :D Co se HIIT týká, přečetla sem celý článek, ale neměla sem k tomu co říct. Když není čas cvičit, je to naprd :/ Psát budeš? Když bude o čem? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neříkám, že já mám přínosné články na blogu, ale taky si říkám, že články, které jsou podle mě zajímavé, jako by nikdo nečetl. Mně se tvůj článek o HIIT moc líbil, konečně jsem ho pořádně pochopila ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja zase neviem, co je na veganstve tak super. Maso nemusim jest kazdy den, ale v jedalnicku by nemalo chybat. Nedokazem si predstavit, že by som ho nejedla.

    OdpovědětVymazat
  4. Vegankou nebudu asi nikdy, ale k vegetariánství nemám moc daleko, ryb se ale zatím nevzdám. Syrové zeleniny a ovoce jím opravdu hodně, pleť se ale bohužel moc nelepší :/ Já bych byla ráda, kdyby jsi přidávala recepty, těch není nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
  5. Horší jídelníček jsem dlouho nikde neviděla... Vždyt je to jak z proana blogu! Takhle nikdy zdravě nezhubneš...

    OdpovědětVymazat
  6. Věřím, že takový způsob stravování, o jakém dnes píšeš, je jeden z nejlepších, osvěžující, energizující. Aspoň tak jsem se cítila, když jsem podobně jedla. Čerstvé ovoce a zelenina a spousta vody! Mohla bys sem dát odkazy na články, o kterých se zmiňuješ? (pokud jsou online) Nebo jak se to stalo, žes takto začala jíst? Máš na něco chuť a řekneš si: "Ne, nemám zatím hlad."?

    OdpovědětVymazat
  7. Ja myslim, ze blog by se mel psat ne tak uplne pro reakce, jako spis kvuli vlastni potrebe o necem napsat. Ja si psanim srovnam myslenky, dam jim lepsi strukturu, navaznost. Jiste, kdyz jsou ctenari, je to mnohem zabavnejsi. Myslim, ze nejctivejsi jsou vlastni zkusenosti. Teoreticke zakotveni ano, ale to si clovek muze nastudovat jinde - vlastni nazor na problematiku byva nejzajimavejsi.

    Urcite pis dal!

    P.S.: Ten jidelnicek mi prijde chudy. Dlouhe pauzy mezi jidly a energeticka vyvazenost... No, nevim. Ale nechci kritizovat.
    Mej se hezky!
    L.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sofi. Taky začínám zjišťovat, že mnohdy z mého pohledu přínosné články se setkávají s nejméně reakcemi. Na druhou stranu nějaké keci o tom, co jsem dělala o víkendu jsou většinou mnohem čtenější :D A když se tak nad tím zamyslím, já si taky radši přečtu nějaké ovídání ze života a vlastní zkušenosti, než nějaké odborněji zaměřené články - ty jsou všude a pro mě už ani ne moc záživné, většinou je přeskakuji a nečtu, pokud to není pro mě něco nového :)

    Jinak souhlasím s některými komentáři výše - zdá se mi, že ten jídelníček je opravdu HODNĚ chudý. Ano, chápu, že teď směřuješ k veganství, ale toho jídla se mi na pohled zdá opravdu málo i na nějaký dietní režim.

    OdpovědětVymazat
  9. Sofi, to mě moc mrzí... ale pokud to takhle cítíš, je asi lepší dát si pauzu. Ale svůj názor řeknu, to né že ne! :D
    Mě osobně nejvíc bavily právě ty články, kde jsi popisovala svůj každodenní život, recepty, slasti a strasti s Milým, práci... přečetla jsem si samozřejmě i článek o HIIT, ale tam nebylo co napsat či doplnit, vždyť jsi to napsala perfektně :)
    ale TEN JÍDELNÍČEK TEDA, styď se!!!
    Takhle malinko?! Tři mrkve?!? To přece není veganský režim, to je hladovka :(

    Dávej na sebe pozor a budu se těšit na každý článek

    Eva

    OdpovědětVymazat
  10. toho jídla je strašně maličko, skoro jako hladovka, tělo určitě potřebuje víc živin, jen o mrkvích a hrachu se žít nedá:)
    a piš články tak, jak ti to vyhovuje, bez ohledu na komentáře, hlavní je, aby ti psaní dělalo radost:)

    OdpovědětVymazat
  11. Jídla maličko :(
    Jsem ráda za jakýkoliv článek od tebe, HIIT jsem si přečetla a zaujal mě, jako každé články tady, nejvíce však příběhy z denního živoa a recepty!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky to vidím, že nejvíce odezvy je u článků o životě - ve stxlu "zamyšlení", "co u mne doma" atd. , ale souhlasím s holkama, myslím, že je to tím, že článek o něčem "odbornějším" si přečtou, jen k tomu není co napsat... Pkud chceš pauzu, tak si jí dej, lepší, než kdyby tě blog přestl bavit úplně, ale někonči ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Různá zamyšlení mají největší ohlas, protože se na ně dá reagovat. Jinak fajn jídelníček, asi se jím taky trochu inspiruji. Zkoušela jste si do některých receptů přidávat CBD? Mě to poradila kamarádka, že to užívá při hubnutí. Nakopne jí to metabolismus a funguje to dobře i na imunitu a má to obecně dost pozitivních účinků. :-) Tak zjišťuji, jakou s tím má kdo zkušenost.

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie