pondělí 18. června 2012

Jídelníček 18. června + Ještě k mému problému


6:50 - 3 kousky fazolových brownies, vanilkový proteinový nápoj (ve 100ml mléka)
10:15 - pečený hruškový tvaroh, borůvky
13:15 - krůtí prsíčka v česnekovo-smetanové omáčce (z 10% jogurtu:)) s celozrnnými žitnými těstovinami (100g + 80g), ledový salát
15:30 - 100g cottage, 3 křehké plátky, trocha salátu (pekingské zelí, cherry rajčátka)
18:00 - 65g mozzarelly, salát (pekingské zelí, cherry rajčátka)
20:00 - 2 míchaná vajíčka, ledový salát
22:00 - 200ml podmáslí
Hodnoty: 7000 kJ, 141g bílkovin, 50g tuků, 155g sacharidů
Pohyb: ráno 4min tabata, večer 10min svižná chůze, 100 dřepů se závažím, 50 výpadů se závažím (25 na každou nohu) - nic víc jsem v tom horku nechtěla riskovat:)

Dneska jsem s jídelníčkem spokojená. Je pravda, že mě ještě láká celozrnný toustík:), ale raději si dám večer to podmáslí a na toust dojde zítra.

A teď k předchozímu článku:
Holky, chci vám moc poděkovat za komentáře. Opravdu mě potěšily, vy to holt umíte:)! Za všechny do jednoho si jich obrovsky cením. Je mi jasné, že se mi to zřejmě ještě kolikrát nepovede, ale pročítám tu knížku, o které jsem vám psala a úžasně mě nakopává. Díky ní zjišťuji, že je to opravdu jedině v hlavě a psychický postoj se sice mění nejhůře, ale změnit se dá. Určitě vám pak napíši, co zajímavého jsem tam ještě četla -  něco jsem předčítala i milému, ale myslím, že ho to pak akorát ještě víc mrzelo... A když už o něm mluvím:), máte pravdu, reagoval úžasně. Bylo to emotivnější a láskyplnější povídání, ale to je vám jasné. Přistoupil k tomu opravdu jako chlap a já si ho za to moc vážím.

A teď si jdu sestavit jídelníček na zítra tak, ať tam konečně nemám tolik těch bílkovin:)

1 komentář:

  1. Úžasný jídelníííček!!! Tak chci jíst taky .)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie