pondělí 2. července 2012

Jídelníček 2.7. - den první

Zdravím vás:)
7:00 - 80g ovesných vloček vařených ve vodě, strouhané jablko, mleté mandle
11:00 - větší miska domácích třešní
14:30 - kaše ze 150g červené čočky na kari, s cuketou a jarní cibulkou, olivový olej
18:10 - pekingské zelí
20:30 - 100g tofu natural, ledový salát, 2 rajčata, olivový olej
Hodnoty: 5900 kJ, 75g bílkovin, 23g tuků, 226g sacharidů

Tohle zatím nemá s makrobiotickou stravou společného vůbec nic, snad jen doporučení hodně žvýkat jsem dodržovala:)
Za celý den jsem necítila hlad a obecně jsem byla velmi spokojená. Na zítra už mám namočený oves, nakoupila jsem si hodně zeleniny a nějaké to ovoce.... a těším se, co si vymyslím:)

3 komentáře:

  1. Wow, tak to držím všechny palce. Rozhodně dávej info, jsem na to zvědavá ;). Já bych to sice dodržovat nemohla (jsem masožrout), ale ráda se pokochám u jiných :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nazdárek...koukám, vedeš si dobře:) Makrobiotickou stravu budeš časem zlepšovat... Máš můj obdiv!:)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie