sobota 11. srpna 2012

10. 8. + Cestovní jídelníček II.

9:45 - ovesné kaše (voda) s velkou nektarinkou a bílou Hollandií, káva s mlékem (ještě jedna káva cca v 11) (pokoj)
14:15 - kuskus se zeleninou, sýrem, kuřecí šunkou a kopou ledového salátu, 2 sezamové knackebroty s trochou hermelínu se zeleným pepřem (uhrzynutí milého svačiny:)) (rychlý oběd na pokoji - miluji ubytování v centru, kdy jen na půl hodinky odběhnete, najíte se, případně přehodíte/přiberete/odložíte nezbytnosti a jdete dále pokračovat v programu:D)
16:45 - 300ml kefírového mléka, 3 sezamové knackebroty s kouskem eidamu (svačinka v terénu z nabalených zásob)
19:30-21:30 - kuřecí maso, miska grilované zeleniny, pár pečených brambor + kousek tvarohového dortíku s drobenkou + svařená medovina (restaurace)
22:30 - 200g cottage, 2 sezamové knackebroty, hruška (pokoj)

Tak se zase hlásím z výletu:) Dneska už jsme se vrhli na památky, užili si nejdelší bobovou dráhu v ČR a na závěr pěknou večeři. Jsem v tomto ohledu neuvěřitelně pubertální, ale moc se mi líbí, když jíme s milým z jednoho "talíře", proto jsem neodolala a přemluvila ho k velké pánvi plné masa, k tomu jsme objednali zeleninu a brambory a spokojeně zobali... tedy, já byla spokojená :D  Přemlouval mě pak k dezertu a dortík byl výborný. Kalorická bomba, ale stálo to za to:) Akorát mi při večerní procházce už byla lehce zima a ta v kombinaci s únavou způsobila větší druhou večeři. Na druhou stranu, stejně se ještě nešlo spát a aspoň se mi příjemně usínalo:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie