úterý 7. srpna 2012

6. 7. + Není to dieta, ale změna životního stylu! (a tip navíc:))

Příjemné dopoledne přeji:)!
Včerejší jídelníček:
6:50 - ovesné vločky, jahody, pár lžiček vanilkového tvarohu
10:15 - 400ml podmáslí, mandle, křehké plátky
14:00 - fazolky (z konzervy) ohřáté s uzeným tofu (200g), tmavá kaiserka
18:30 - dvě salátové okurky (cestou z práce)
19:15 - salát - bílé papriky, ledový salát, eidam (doma, zapomenutá svačina:))
22:15 - čtyři rajčata, plátek kvalitní šunky s vajíčkem (obojí bez tuku v mikrovlnce), dvě lžičky bramborové kaše (příprava obědu příteli)
Jo, cestou do práce jsem zjistila, že jsem nechala doma oběd a odpolední svačinu:D, naštěstí jsem měla čas si něco koupit. Odpolední horko v práci mi totálně vzalo chuť k jídlu, ta přišla večer, mrcha, takže jsem hladově chodila do spíže a ledničky a přítel ze mě měl srandu...:)

Při projíždění tumblr stránek jsem našla tento zajímavý výrok:
Jen málo lidí změní celý svůj životní styl, stanou se "fit", jedí lépe a jsou z nich
zdravější, šťastnější a pozitivně smýšlející lidé. Většina jen zhubne.
(A znovu přibere.)
To je přesně to, co dobře víme - ne dietou, ale teprve změnou životního stylu dosáhneme cíle. Zafixujeme si, že chceme jíst zdravě a postupně to přijímáme jako samozřejmost. Totéž platí u cvičení, nejprve se k němu nutíme, pak si zvykneme na endorfiny a dobrý pocit, který ze sebe máme a později jsme nervózní, když cvičit nestihneme. A když během toho všeho zjistíme, že se vlastně začínáme mít opravdu rády, máme větší radost ze života, více energie a nadšení, pak teprve vidíme, že to má opravdu smysl - ne proto, že jsme zhubly několik kilogramů, ale proto, že jsme spokojené samy se sebou!
Odříkání nikam nevede, užívání si života a zdravé sebevědomí jsou naopak nezbytně nutné:)!

A na závěr přidám tip, který je přínosný zvláště v létě:
Když před jídly vypijete dvě sklenice vody, můžete zhubnout až o 2 kila více, než kdybyste to nedělaly. - Není tady napsáno, za jak dlouhou dobu a podobně, ale přesto, nějak jsem si na to teď sama od sebe navykla a je pravda, že bývám dříve sytá. Ideální to není, ředí se tak trávicí šťávy, ale v létě máme stejně dbát na přísun tekutin...:) Samozřejmostí je doplnit talíř o zeleninu, která pocit sytosti díky vláknině také podporuje a ta navíc díky vodě v žaludku nabobtná - perfektní kombinace!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie