středa 20. června 2012

Jídelníček 19. června + Švihadlo jako sedativum

6:50 - ovesná kaše se smetanovým jogurtem a broskvemi (70g vloček, 50g jogurtu - jiný nebyl, 140g broskví)
10:00 - 3 kousky fazolových brownies, 10g mandlí
12:45 - krůtí prsa v česnekovo-smetanové omáčce s bazalkou a žitnými celozrnnými těstovinami (100g + 50g smet. jogurtu + 70g), ledový salát
15:45 - 250ml podmáslí, 2 křehké plátky, trocha salátu (pekingské zelí)
20:00 - celozrnný toust s uzeným tofu (100g), salát s mozzarellou light a dresingem 
(kopa pekingského zelí, cherry rajčátka, 65g mozzarely - zbylo mi to ze svačiny + 50g 3% jogurtu a trošička tatarky light)
Hodnoty: 7100 kJ, 110g bílkovin, 51g tuků, 194g sacharidů
Pohyb: ráno 100x "kolo" (ten starý cvik na břicho:)), večer 100 dřepů se zátěží, úplně večer cca 300-400 přeskoků přes švihadlo

Miluji ten pocit, kdy si sama připravím úplně luxusní jídlo jako z dobré restaurace:)! Oběd jsem snědla s nevýslovným potěšením, včera jsem koupila čerstou bazalku, tak jsem si do krabičky s obědem natrhala pár lístků a řeknu vám, la-ho-da!
Stejně tak večeře byla výborná, na ty tousty už jsem měla chuť, tudíž jsem si jeden dala večer a pořádně si ho vychutnala.

A řeknu vám, večer byl u nás trochu na italský způsob. Naštěstí jsem místo hádání se a hysterčení večer vzala švihadlo a vybila se. Ne, vůbec mě dneska nepálí lýtka, protože jsem se předtím i potom samozřejmě dokonale protáhla (ehm, ehm), ale na psychiku mi to pomohlo perfektně! A navíc díky mému stylu "skáču - nemůžu dýchat - pauza - skáču" se to dá považovat pomalu za intervalový trénink:D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu Váš názor:)! Díky za komentář, případnou odpověď najdete opět zde. Sofie